I found a million ways to say I love you, sing a million songs to make you smile. but I can't tourn back time - it's impossible

det är jag som har förstört allting för både mig själv och andra. jag skulle aldrig ha sagt hur jag kände. för det var det som fick allt detta att börja, det var det som fick de till ett helvete.

hej tja tjena hallå 
orkade trotts huvudvärk och grov förkyldning gå till skolan idag iallafall. trodde inte det först. 
hehehehe jag hatar min dumma bästa pojkvän<3<3<3
var inte med på gympan iallafall, låg och sov på läktaren istället och lyssnade på musik, det var skönt. en chans att tänka lite. på schemat idag står det läxor, matte och svenska..

tomtar är livet!

att ha uppsvullna ögon och mysiga kläder på sig en måndag är livet..


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0