.

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. eller göra. jag vet inte vem eller vad jag ska tro på.
jag kan inte säga att jag vet allt. för det vet jag inte om jag gör. men jag hoppas att jag vet mer än du iallafall.
och vadå? ska man inte säga vad man känner?
vill inte förlora någon av er det vet ni va? livet är sånt här. har lärt mig att saker och ting förändras.och jag får väl leva med att bli utbytt ibland och att kanske bli flyttad till en annan plats. och kanske tillochmed ligga stegen bakom. och antagligen får jag också leva med skitsnacket du säger till mig. du får väl tro att det är så då. att jag har haft det så jävla lätt, att jag inte vet någonting osv, jag får leva med att du tror det. för jag tänker inte berätta något du inte redan vet. varken vad som har hänt mig eller någon annan. eller allt som händer och pratas mellan mig och henne, för jag tycker inte du har med det att göra - inte alls faktiskt.

Kommentarer
Postat av: angelica

amanda :(

finns, det vet du<3

2009-11-29 @ 22:34:32
URL: http://angeeliicaaaa.blogg.se/
Postat av: kajzah

amanda, jag finns för deej varje minut i mitt liv ! (L)<33333

2009-11-29 @ 22:57:02
URL: http://tjockrosabrud.blogg.se/
Postat av: victor H

vem är det som snackat skit till dig.

finns om du skulle vilja prata med en lite mer manligare if you now what i mean ;) <3

2009-11-30 @ 21:23:01

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0