hejochhå!

goddagens kära vänner! sitter på golvet med soffan som ryggstöd, lite fel.. och dricker cola och kollar på tv. ska göra läxor sen. åh va arg jag blev när jag skrev det. jag bara kände hur ilskan kom fram! :(
fast det är bara lite matte och läsa i hemkunskapsboken imedatt vi har hemkunskapsprov imorgon..
lektionerna i skolan idag har varit så himla mycket lugnare och jag tror nog alla har fått mer gjort idag för vi fick lyssna på musik, headset då. vi brukar aldrig få det tydlign. dåligt tycker jag. alla jobbar så himlamycket bättre.
jaja, nu ska jag väl göra annat antar jag. hörs senare. puss!

Kommentarer
Postat av: du vet vem....

håller med! dör på att man inte får ha headset egentligen & dessa förbannade jävla läxor. ursäkta mitt språk men vi spenderar ändå 7 timmar om dagen där nere & sen ska dom plåga våran fritid också? vart fan är det roliga i livet påväg om de bara ska förstöras...<3

2009-11-05 @ 18:19:47
URL: http://sarahahlberg,blogg.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0