jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig

förlåt för dålig uppdatering! har inte riktigt hunnit bara! :(
men nu så!
lördags, halloween. jag hade riktigt kul! dock var sarah som satt uppe i motala riktigt saknad av oss alla..
dom som var där var jag,pontus,evelina,anton,felix,victor och lisa! jag,pontus&anton gjorde pizza, det gick inte riktigt jättebra, vi skrattade mest. sen åt vi alla den och kollade på en film. jag tyckte den var läskig, medans dom andra garvade både åt mig och åt figurerna och händelserna i filmen. sen satt vi och pratade och så, jag&evelina tog 22.22 bussen hem.
söndags. sista dagen på lovet, hmm.. sorgligt. men jag spenderade den med älskling, så det blev en bra&mysig dag ändå :D<3

fångade inte alla på bild och tog inte så mycket bilder tyvärr. men hade kul. tack för kvällen!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0