min mamma fick mig nyss att gråta...

av rädsla.jag ska berätta:
jag var i källaren, som vi har gjort om till en helt vanlig våning. och då är tvättstugan längst in, sen en dörr,sen hannas rum&sen hallen. jag hade varit i tvättstugan och skulle precis gå igenom hannas rum. då står jag vid dörren in till hannas rum från tvättstugan. hannas rum är lite kantigt så man ser inte den andra dörren bakom väggen. men om man kollar in i hennes tavla som hänger vid sängen så ser man i en spegelbild ut i hallen där. det var mörkt i alla rum förutom lite ljus som var i hallen. jag slängde en snabb blick i tavlan och ser att någon står i andra dörren. blir självklart livrädd och skriker och tårarna började rinna utan att jag ens märkte det! blev så jävla rädd och det var riktigt läskigt faktiskt. + att jag är väldigt lätt skrämd.
fast när jag såg att det var mamma så började vi båda garva.. hahaha!:)



min mamma var så smart att hon köpte hem skumtomtar, ni vet såna man äter vid jul. så fick sån julkänsla, så började skriva en önskelista och det kändes som att det var december igen! dom där jultomteskummen är inte smarta att köpa för tidigt! :p
btw, tappade mitt puder på vårat kakelgorv nyss. det var det pudret det.. ska in till stan någon gång snart, antagligen nästa vecka - måste köpa lite ansiktsgrejer&lite smink och så.
mahaha hejdååå :D


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0