22 oktober - ingen bra dag för mig

sur idag. trött på skolan,på alla prov och på vissa människor som aldrig ger sig..
annars har dagen vart okej.
vattenkrig med pontus i uppehållsrummet - carina kommer - carina skäller ut oss - vi får torka upp vattnet - alla skrattar åt oss - jag får se förjävlig ut resten av dagen - hahahaha - det var kul! pontus min kära vän,han är allt för rolig alltså! :))<3
garvade ihjäl mig på engelskan idag, vi hade prov. just det var inte kul. men det var kul att annalena sa såhär innan vi börjar´"jag river sönder den som pratars prov!!!" skitsur var hon på oss.. sen kommer jocke där när vi precis har börjat "när slutar lektionen?" annalena går till jockes bänk,tar hans prov och lägger det på sitt bord och sätter sig ner som att inget har hänt. jocke ba "vafaaan??" hahahahahhaha jag&sarah dog typ..
annars inget kul idag. hejdå


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0