fredagen!

skola från 8-11, skönt som attan! matte först i 65 minuter och sen hemkunskap och sen slutade vi! var med felix efter skolan. mysigt som vanligt! bästa killen alltså<3
han tog bussen hem 18.25, då gick jag hem och åt och sen hem till sarah&jonathan, vi var inne lite och sen ut, köpa chocklad och dricka,gick upp lite till medis. träffade evelina,philip och kajza. var med dom och sen vid 22.00 gick jag hem, var trött och orkade inte mer..! men det var kul iallafall. tack alla <3
(glömde kameran,precis som vanligt. måste ta med mig den vart jag än går när jag har blogg,så det inte blir så bildlöst, jag lovar! men lite godisbilder tog jag när jag kom hem, haha!)

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0