godmorgon godmorgon hör på vår frukostklubb godmorgon, förlåt att vi stör

haha godmorgon! vaknade för cirka fem minuter sen, ligger fortfarande i sängen,med petras dator. imedatt jag faktiskt har gjort saker hela helgen än så länge, så tänkte jag ta det lugnt idag, sånt skadar ju aldrig. vila, kolla på film och sånt mysigt :))
dock fyller jag och älskling hela sex månader idag. helt otroligt :o kan inte fatta att det är ett helt halvår.. tiden går fort när man är kär. jag älskar honom.
vi är nog lite konstiga för vi firar det inte med något speciellt idag. han kunde inte va idag,annars hade vi dock varit det. men aja, sånt är livet.
pusshej :*

Kommentarer
Postat av: juliiia

ni passar såå!:))

2009-10-18 @ 11:27:40
Postat av: juliiia

ni passar såå!:))

2009-10-18 @ 11:27:52
Postat av: josssaaaaaaan :'DDDDD

Grattis, passar så bra tsm! :DD <3

2009-10-18 @ 13:42:58
URL: http://radiobilar.blogg.se/
Postat av: Majah

Grattiz !

Tänk att ni redan ha varit ihop ett halv år xD

2009-10-18 @ 13:44:46
URL: http://majahxx.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0