godmorgon kära vänner!

sitter i soffan och äter frukost och lyssnar på musik, Melissa Horn(L)
och idag e jag så himla glad! det var en bra dag igår. felix e min igen. å vilken lycka!♥


och så hade jag väldigt kul på stan igår. jag och jocke var där utan sarah i en timme, för hon kom senare. jag och jocke garvade ihjäl oss på bussen pga av att sitta som ett L, hahaha! åt på mcdonalds, tog ballonger, åkte läskig hiss i parkeringshuset, garvade ihjäl oss åt den och annat. när sarah kom åkte vi till asex, gick där och var lama, men hade mycket kul. garvade som bara den åt alla fula killkläder det finns! 
jag åkte till felix med 17:10 bussen. pratade och mös och sånt. mysko gubbe som började prata med oss :s
jag missade sju bussen,jag missade åtta bussen.. haha! så pappa hämtade mig kvart i tio , var hemma tio.
tack sarah,jocke och felix för att ni gjorde min tisdag :)(L)


ikvll! får jag ny hårfärg. maha!:D ni får se sen hur det blir.
bilder frå igår får ni sen när jag orkar gå upp till min dator. PUSS

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0