godmorgon!

sitter och kollar på tv, och äter frukost. har petras dator.
påtal om den så ska petra köpa en ny dator nu efter hennes födelsedag. då kommer jag få denna. det är egentligen ingen önskedröm, den suger.. alla knappar finns inte. ä fungerar inte, så får kopiera hela tiden, femman,sexan funkar inte, pilen innan 3:an när man gör ett hjärta funkar inte, rulla uppåt knappen funkar inte, binderstreck och understreck funkar inte, knappen är borta på rulla neråt , på h,r,s,d,på femman, på sexan, på pil, på rulla upp och ner.. den är seg som ingen annan dator.usch jag hatar den! men ska kolla ifall man kan tömma den på typ allt och se om den blir bättre. inte för att jag tror det,men iallafall!
efter jul ska jag sattsa på att köpa mig en ny telefon. är riktigt trött på min dåliga samsung.. jag ska köpa mig en bra sony ericsson! funderar på att antingen önska mig en i julklapp, eller önska mig pengar och sen köpa en,fast då kommer  jag alltid på massa annat jag vill köpa för pengarna.. så ska nog önska mig en i julklapp! :)
idag, senare sen. ska jag vara med sarah,angelica och tilda.och ikväll ska jag springa bort lite av det jag har tryckt i mig som tröst..
jaja, bilder och uppdatering får ni sen. PUSS!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0