redan den 20 oktober. tiden går fort!

okej. hösten har verkligen anlänt om man´säger så! men jag gillar det! och jag peppar helgen! jag ska sova hos sarah lördag-söndag och på lördagen ska vi va med jonathan&pontus :D.felix skulle egentligen vara med han kunde inte =/ men vi får ta det en annan gång snart igen,när alla 5 kan :))
idag iallafall, så var det en vanlig tisdag i skolan. fast so prov, gick väl sådär.. fick tillbaka spanska provet. helt okej resultat ändå. kunde ju vart bättre iochförsig.
efter stannade pontus&felix kvar till kvart över 4. så jag sarah pontus&felix va, vi pratade bara, skrattade& låg i gympahallen. haha, lamt!
imorgon ska alla 7or,jag med då, bada i spermier&kiss. med andra ord på rosenlundsbadet! haha alltså det är så ofräscht där.. men ändå så badar man och tänker inte på det just då. äckligt..
puss!:*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså jag kan verkligen inte bada där längre :O så sjukt äckligt!

2009-10-20 @ 21:05:38
URL: http://bikinirand.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0