what have I done to fall so hard for you

måndag
jag gillar bara måndagar ibland. idag är en sån måndag som jag inte gillar. jag har varit trött bara, fast vissa saker har faktiskt varit rätt kul i skolan ändå. på idrotten tex. vi körde fotboll, jag sög som vanligt. haha! jag&sarah fick asgarv åt ludwig för han gillar inte sporter, så går han ut på plan och bara "nu ska jag göra mitt bästa,precis som jag alltid gör" (ironi!) så går han förbi målet, får en boll rakt i huvudet och bara fortsätter gå,bryr sig inte eller något.det såg så himla lamt ut,så vi tyckte det var lite kul. haha!
hade löshåret i i en boll idag igen, ingen märkte något. är dom blinda eller? ;)
denna veckan blir rätt mycket plugg. spanska prov på fredag, so prov på tisdag (nästa vecka) och så samma vecka som vi har so prov så har vi engelska prov på den torsdagen. usch.. -.-
händer ingenting idag. jag fryser. nu ska jag göra annat antar jag.
puss


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0