BARA TISDAG

veckan rullar sakta fram,väldigt sakta fram. dagarna går sakta, lektionerna framförallt går sakta.
istället för att hitta på någonting idag, tyvärr så blir det så att jag måste plugga istället. ligger väldigt efter i svenskan.. måste läsa fysik, göra matte och engelska glosor&spanska glosor också. fast tog bara hem svenska,fysik och matte idag. tar resten imorgon! är så trött på dessa förbannade läxor!
och jag är nästan helt fattig, och jag är på sånt shopping humör! dör på mina kläder som fyller min garderob.. vill ha tjocka&stora tröjor nu till hösten. det är ju det bästa som finns att krypa in i och gömma sig lite i stora halsdukar&tröjor nu när det är kallt och man fryser ihjäl redan innan man kommit till skolan! jag vill att det ska bli vinter och snö,det vill jag verkligen. men gillar inte detta mellanting som är just nu. vädret är helt konstigt, varmt halva dagen och sen iskallt, eller först kallt och sen varmt. finns inga kläder som är anpassade för sånt väder precis..
idag ska syster hanna äntligen klippa mig! ska ner nu och be henne göra det nu. det har trotts allt gått en timme&25 minuter sedan jag frågade henne när hon skulle göra det, då sa hon om en halvtimme-timme.. lite övertid där! haha puss!
 ger mitt hår en diss för dagen också! det har vart lockigt halva dagen.. fy va jag inte vill ha lockigt hår. ibland är det fint, men inte alltid.. på bilden ser man som tur var inte dom själva lockarna.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0