HOROSKOP,SÖNDAGAR OCH HÖST. RANDOM AMANDA BABBEL

JAG HATAR SÖNDAGAR! för att det råkar vara dagen innan skolan,den sista lediga dagen! och för att söndag alltid har låtit så tråkigt i mina öron! och jag känner alltid sån tidspress på söndagar, att jag alltid måste hinna med allt innan skolan och innan det blir kväll! och idag ska jag göra samma sak som jag gjorde igår, jo, rätt gissat! vila för det behöver jag göra idag också. fortfarande tung i huvudet och mega förkyld! fast jag gillar förkyld rösten, den är lite gullig faktiskt, så den vill jag ha kvar, man låter så roligt :]]
haha, ligger i soffan och kollar på tv och smsar med sarah, och vi har kommit fram till att våra horoskop som står i självaste klick! faktiskt stämmer! :p några gånger har det som det står faktiskt inträffat mig. jag tycker sånt är lite läskigt. egentligen tror jag inte på horoskop, det har jag aldrig riktigt gjort. jag tänker bara att det är någon halvknepig typ som sitter och hittar på allt, och någon gång kanske det inträffar, av en ren slump enligt mig.
nu känns det att det börjar bli höst, solen värmer inte på samma sätt längre och det regnar för det mesta! det jag gillar mest med hösten är att man kan gå i leggins,tjocka stickade tröjor och tjocka fina halsdukar! det är ju verkligen något av det mysigaste. amanda (L) höst! :)
ne,detta skulle inte bli ett allt för långt inlägg. puss på er :*
 
1. horoskop bild från google
2. höst bild från google

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0