OCH INGET VET OM DET, MEN JAG SKA BERÄTTA OM ALLT FÖR DIG. JAG LIGGER PÅ SÄNGEN OCH TÄNKER "TÄNK PÅ MIG"

nu har jag kollat på en film och jag ligger i sängen med duntäcke och fyra kuddar under mig och lyssnar på musik och chattar med victor. chattar är nog ändå ett av dom fulaste orden som finns, iallafall enligt mig. hahah, det låter så töntigt. chattar hahahaha! jag vill sätta på en ny film, men jag orkar inte ta mig upp ur sängen,får sån jävla huvudvärk då..
men får försöka. annars får jag ringa på min sjuksköterska, mamma ;)
jag blev sugen på cola nu också :( får se hur jag gör. huvudvärk,film och cola eller utan huvudvärk,utan film och utan cola ? haha ;D
puss:*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0