hej

Hela eftermiddagen har bara bestått av missförstånd från alla håll. Jag hatar missförstånd. Allt blir så fel och sen blir det bara värrevärre och i detta fallet är det väl inte så himla toppen.. Hälften löser sig och hälften inte. Får se hur det blir senare,eller något. Måste prata med några.
Vi hade ju idrott idag. Vi spelade fotboll. Och jag visade ju då mina stora talanger i det, hahaha, nej usch. jag är verkligen sämst på fotboll. Efter gympan så sprang hela klassen igenom vattenspridaren på A-planen. Hahaha, det var kul. Fast Ludde var smart och hade på sig sin telefon, och han stod i vattenspridaren ett bra tag. Så den pajade halvt.. mm.. smart!
ja, väldigt lam&trött är jag idag. usch.
Puss:*
 ser förjävlig ut.. lockigt hår & myströjan!


Kommentarer
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

Amanda, vi var i NO salen, jag satt vid fönstret typ där du satt, faast i salen baken :) de kanska va fysik, men nån där, så jag satt och tittade på er (: och du va ju jättebra :D jag såg dig knappt röra bollen "/ de va ju synd att du inte kunde visa hur bra du va då ): men nästa gång !! :D DÅ GÄLLER DET ! :D <33

2009-09-01 @ 20:22:37
Postat av: Nadine

Du är så himmla söt

2009-09-02 @ 20:05:43
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0