16:04; 'when all hope is gone'


[gårdagen]
jag forsätter denna meningslösa veckan med en meningslös helg också. fast ikväll ska jag iallafall kolla hockey med min familj,hoppas att hv vinner idag!
jag gick faktiskt ut ifrån mitt rum igår, det gick först dåligt. sen bra. och det var skönt när det dåliga var över.
jag sörjer att jag inte kan smsa faktiskt :( det är mycket mysigare att ligga o smsa med någon ända tills man somnar, nästan som att somna med någon faktiskt. det är lite mysigare.
igår somnade jag typ kvart i elva. cirka en timme tidigare än jag gör på vardagar, det var väldigt skönt faktiskt, jag somnade först med musik i öronen, men jag kände att jag inte ville ligga o strypas inatt, så jag la undan det. och då är det som att försöka somna om igen, o det gick lite dåligt för jag mådde illa eller något o mina kuddar la sig aldrig till rätta..:( men det gjorde dom sen, så det blev bra tillslut!

jag är dö avundsjuk på sarah som fick sin lön idag så nu har hon massa pengar att vifta med o göra av med, så sitter jag här. helt döfattig och bara dräglar över mina hela...57 kronor. men jag fyller ju år snart. närjag vaknade imorse trodde jag att det var imorn jag fyllde år, men det är ju en hel vecka kvar faktiskt. men ja, då har jag ju iallafall nått att se framemot den veckan, o det är ju niiice.
men ser inte fram emot elevensval på måndag. jocke bytte grupp, så det kommer suga aas :( menmen, jag ser inte fram emot skolan överhuvudtaget denna veckan, jag orkar inte.
men nu ska jag dra. ha de bra, vi hörs antagligen senare. puss!


Kommentarer
Postat av: denn<3

sexy girl:) my girl<3

2010-04-24 @ 16:52:10
Postat av: Nadine

ÅÅH BULLAR! ;D I love them (L)

Det är drf jag heter '' Bulloman.blogg.se'' xd

xoxo

2010-04-26 @ 22:01:34
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0