16:57; 'valborgsmässoafton'

igår var jag som sagt i stan med sarah gumman! fick min födelsedagspresent då. märks att hon känner mig bäst för det blir alltid bäst från henne!♥
idag är det så mycket som fredag, vilket är läääääskigt skönt. för jag är så fruktansvärt trött, men självklart så regnar det ute, när det är majbrasa o allt sånt. haha! ska iallafall vara med sarah senare idag, o vi är väl kanske dom enda som inte ska supa?;)
jag känner inte för att uppdatera så mycket denna veckan, för jag har lite att tänka på. men aa, ha det bra

Kommentarer
Postat av: tilda

fina bilder:)<3

2010-04-30 @ 17:02:28
Postat av: denn<3

underbaraste flickan i världen på bilden<3

2010-04-30 @ 20:30:31

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0