15:26; 'just because i'm losing, doesnt mean i'm lost'

idag har jag gjort lite saker iallafall. lyssnat på musik o upptäckt massa nya bra låtar med just bästa bandet kent. och så har jag tagit en hel del kort, målat massa hjärtan med glitterlim på en hel svart sida i en typ.. fotobok eller något som jag fick i julklapp som jag aldrig använt. men nu ska jag faktiskt börja använda den, till något iallafall. kanske sätta in mina bästa bilder där i eller något sånt.
senare ska jag antingen följa med min syster ut en sväng när hon ska söka jobb eller så går jag ut på egen hand o bara går lixom, då går jag nog hellre åt höger än åt vänster (vänster=mot självaste gränna. höger=gå längs en väg hur långt man vill) då tar jag med mig kameran också.
heeeejdå.

Kommentarer
Postat av: denn<3

:)<3

2010-04-25 @ 21:28:11
Postat av: victor H

nickelback igen ;)

2010-04-26 @ 18:01:09

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0