no one said it will be this hard

skrev inget igår för jag orkade verkligen inte det på kvällen. va först med dennis till kvart över åtta, sen kollade jag på hockey, duschade o sånt där, så hade ingen ork kvar sen, va så jävla trött o de är jag idag också. denna veckan har känts så otroligt ovärd, o bara för det känns bloggandet också jävligt ovärt. det är bara kul när man vet att man har många läsare osv och det har inte jag, haha :( så jag lägger nog av snart, bara så ni vet.
jag hatar när man kommer hem en fredag, efter ännu en ovärd o trött dag, o alla bara skriker hela jävla tiden, precis som dom gjort alla andra dagarna denna veckan. fyfan.
jag har stängt in mig på mitt rum nu och här stannar jag resten av dagen för jag orkar inte prata med någon i hela världen.
 

Kommentarer
Postat av: dennis

hänt babe?<3

2010-04-23 @ 21:15:22
Postat av: victor H

sluta inte blogga :(

2010-04-23 @ 23:07:27
Postat av: denn<3

denn vill också att du inte ska sluta blogga:(<3

2010-04-24 @ 10:33:51

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0