skärtorsdagen.


Torsdag, vilket är en skön skoldag. plus att vi har tagit lov nu också! riktigt skönt. Och dagen har vart bra, förutom på morgonen, första lektionen, matte. svimmade..de va ett tag sen jag gjorde det senast nu så de va faktiskt läskigt,hatar känslan. men iallafall, låg på bänken en stund först sen gick jag ner och la mig på golvet,sen kom gunnel, fick gå ner till henne och lägga mig, ta blodtryckstest och sånt, det var ingen fara, jag är ju en sån som har perioder då jag svimmar ibland. jobbigt,men lever med det.
imedatt det inte var någon fara så fortsatte jag dagen som vanligt.
senare idag ska jag och sarah ut o gå, sen ska jag väl försöka komma i säng ordentlig tid idag, ingen skola imorn,jag vet. men är läskigt trött. somnade sent inatt, ingen bra kväll igår :(
aja, min påskafton ska iallafall bli spenderad hemma hos sarah, sover även hos henne den natten också, bästvän♥
who's gonna make my decisions? I can't make them on my own.


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0