13:56; 'är jag en astronaut'

vaknade klockan sju idag. fast jag gick inte upp, för det kändes önödigt. så jag somnade om o vaknade halv nio igen, gick inte upp då heller, somnade om, vaknade halv elva, kände att de var dags att gå upp. o seriöst, sån huvudvärk har jag! o förkyld med :( så idag ska jag bara vara hemma o sega mig till döds, låter ju roligt.
måste seriöst ta lite bilder snart.. börjar bli lite panik. mobilbilder är ju himla trevligt!:( men min samling till kamera går framåt iallafall!
hörs seeen. puss


Idag är igår
och du ska ta mig härifrån
nu när det blåser på månen
ska du ta mig härifrån?
nu när vi fyllt alla hålen
nu när vi fyllt alla hål
är jag en Astronaut...


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0