14:32; 'för sista gången stog vi som frusna mot varandra'

detta har varit den lamaste dagen på väldigt länge.
dagen igår hos anton var jättemysig. vi gjorde inte så mycket egentligen,
men de är alltid underbart med han.
denna dagen har jag bara segat mig igenom, på riktigt verkligen. städat klart min garderob så nu är det lite ordning där iallafall, o kollat på gamla kort.å. o suttit här o degat.
o nu sitter jag o funderar på vad jag vill ha för text som tatuering. när jag fyller sexton, om två år (:()  så ska jag tattuera mig. funderar på en text på foten, utsidan av foten. såg en i stan som hade det, asballt, vrålsnyggt!
nu är jag ganska jättesugen på glass! så nu ska jag äta glass.
går o myser i älsklings gamla tröja, nomnom♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohja!

2010-08-18 @ 19:31:26
URL: http://soldater.blogg.se/
Postat av: Antoon

nomnomnom på dig själv..<

2010-08-18 @ 21:19:24

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0