16:04; 'jag står i skuld, en obetalbar skuld som växt sig stor o större,störst'

vaknade tidigt idag med så började förmiddagen med att följa med pappa till jönköping, för att köpa brädor,o present till min kusin o egentligen ta fula kort på mig i en ful automat till id kort, men den var sönder så blev inget med det. o så har jag plockat upp äpplen, klippt gräset o blivit jagad av getingar, svettats, duschat, o klätt på mig o snart ska jag väl ta på lite smink o sen om en stund ska vi på släktkalas. inte så händelserik söndag som man hoppats kanske, men aja. får hoppas att morgon dagen blir lite mer händelserik, skola o efter så är jag med sarah!
hörs senare!

(bild från weheartit.com)


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0