21:42;

okej det blir en snabb uppdatering. skolan idag var som vanligt fast lite roligare faktiskt, vid vissa tillfällen. blev indelade i våra röda o gröna grupper i engelskan o matten. matten är lite tveksam än för jag kommer så långt efter alla..  men aa får se hur det går! o var med saknade anton efter (som jag förövrigt inte vart med på en vecka faktiskt:(♥) o han tog 19.15 bussen hem o då gick jag o duschade o har precis kollat på fångarna på fortet, ganska ruttet program men ändå lite kul, haha! trött idag, som satan så ska göra mig klar för att sova, borsta tänder o det där.  har vad jag vet inget för mig imorn så då blir det nog bättre med bloggandet.
annars är väl de mesta som vanligt faktiskt. ha de braaao. puss!

Kommentarer
Postat av: anton

<3

2010-08-25 @ 16:20:39

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0