22:15;

känns som att jag börjar bli, ganska old. går o lägger mig typ tio o vaknar sju, vad är det för rutiner lixom?
skulle egentligen gå o lägga mig nu hade jag tänkt, men loggade snabbt in på msn o av någon bra slump så var en saknad anton inne just nu, så blir väl fast här ett tag imedatt jag inte har träffat han sen i tisdags (!!) o nu är han ju ute o far igen.. :(
o bara så ni vet, så har jag blödit näseblod två gånger idag, o båda gångerna var typ..aslänge! jättestörande. vågar inte använda mitt mentohl nässpray nu ju så kommer inte kunna andas inatt, hehe.. kul.
börjar fundera på morgondagen.. tänkte att jag kunde va med sarah lite kanske men nehe, hon jobbar. kanske blir en sån här go hemmadag helt lonely igen, herregud va trevligt! ):
har legat o lipat lite i soffan typ nyss.. kollade på filmen "remember me" för andra gången, lipar lite i slutet faktiskt, men den är bra.
aa okej. godnatt.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0