12:04; 'mitt hjärta är ditt att förstöra'

hej!
sista dagen innan skolan börjar. hehe. overkligt känns det.
vaknade tjugo över åtta idag, tidigare än alla andra dagarna faktiskt, men de är ju bra så jag lätt kommer in i rutinerna.
har städat o möblerat om i mitt rum. o snart ska jag väl ta o gå ut o gå. inte särskilt likt mig men satt inne hela dagen igår så de lär ju behövas.
rummet:
före;

efter:

garderoben står där den alltid stått!
men jag tror nog detta blir bra faktiskt, p.s jag vet inte vart jag ska ställa min snygga tjugo år (haha inte riktigt så gammal men nära, hahah) gamla stereo, så den står vid skrivbordet än så länge. o på bordet vid sängen är det lite skit just nu, kam, ajax spray, trasa o sånt. men det ska inte va där :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen, verkligen, verkligen att du ska ha sängen mellan fönstrena, assnyggt!

2010-08-26 @ 16:45:42

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0