17:44; 'the darkness ends tonight'

okej nu har skolan börjat dra igång på riktigt iallafall. o dagarna börjar likna varandra, precis som vanligt när de är skola, man har inte mycket att skriva precis, ena skoldagen är lika mycket okej som den andra. iallafall än så länge plus att onsdagar är verkligen jättesköna. slutade hyffsat tidigt idag. gick hem själv med musik i öronen o tänkte på hur detta året kommer bli. kom såklart inte fram till något. det är ju inget man vet än.men de är nog bra att man inte vet det. trodde att jag verkligen skulle va svinnervös o verkligen ta allt på allvar nu när jag börjat åttan,de är lixom den bilden jag har fått av det hela. men ne, känner ingen skillnad än. men de kommer väl kanske.
har legat o kollat på tv hela dagen o sovit en stund i soffan. o hade faktiskt inte tänkt göra mycket mer heller. blir väl nått sånt segt som tv hela dagen ut. hehe skönt:)
p.s snacka om höstväder idag, regningt, kallt som satan, trodde jag skulle dö, var som en isbit hela dagen!

bilder som jag tog i februari!


Kommentarer
Postat av: evelina

re: jag går samhäll-media. ska börja läsa spanska nu :)

2010-08-25 @ 23:18:32
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Miranda

sv; å tack snälla :)

2010-08-29 @ 21:01:33
URL: http://morgonvind.devote.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0