FAN FAN FAN DET SKULLE VA DU

igår var det måndag och trippelboll i skolan. min klass vann inte detta året, surt. haha.
efter trippelbollen gick jag o anton hem till mig. o myste hela dagen. finns ingen som gör mig så glad som anton. inte på samma sätt iallafall, inte ens nästan på samma sätt. ♥.

idag var det tyvärr en vanlig dag i skolan, fast mycket lamare lektioner, lite städning, lite film och sånt.
har bara legat framför tvn o njutit av att slippa tänka på skolan o läxor. skolavslutning imorn. jullov! kan inte fatta att julafton är i överövermorn. känns helt sjukt. så jävla snabbt har allt gått. jag orkar inte försvinna med tiden. hinner inte med.

känner bara mer o mer hur deprimerad man blir av att frysa. kände inte mina ben på väg till o från skolan idag. helt bort domnade. o just då kände jag hur mycket jag bara ville stanna där, och frysa till döds istället. tills mitt hår skulle gå att bryta av, tills mina ögonfransar o mitt snor var istappar, tills mina läppar var så knallblåa dom bara kunde bli, tills mina ben inte gick att flytta längre, tills mitt hjärta o blod fan var fastfruset. bara få stå där o känna kylan pulsera ut i hela kroppen, och bara stå där o lida o känna att det är sista jävla gången. ja exakt så kände jag just då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å...amamnda<3

2010-12-22 @ 17:39:49

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0