tisdag onsdag torsdag

hej! har inte riktigt haft tid att blogga, skolan har vart ivägen.. i tisdags var de en vanlig tisdag, med tråkiga lektioner, o efter va med älskling, o sedan var de skolan igen.
igår va de skola o inget speciellt händer  , precis som vanligt. efter skolan var de konfa till sju o sen ganska mycket läxor.
idag, är de en torsdag då vi slutade tidigt, kon hem o kollade på sunes jul med hanna o viktor, o sen bakade vi pepparkakor o nu kollar vi  på sunes jul igen, o jag ska börja plugga till so provet vi har på tisdag .
ne annars händer de inget annat heller, är lite trött på livet emellanåt, men är faktiskt glad ibland också, även jag kan vara de, även att de inte alltid verkar så.  känner för att va lite glad o göra nått med några, men när jag väl får tillfälle, så tar jag de aldrig iallafall. 
ne, ska bli lite positiv nu för tiden, eller ska åtminstone försöka, bloggar från telefonen, så ingen bild idag.
hejdoo

Kommentarer
Postat av: ludde

Nu har jag blogglek på bloggen, kika in :)

2010-12-17 @ 22:30:41
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0