jag var bara halvvägs ner mot botten, när jag trodde jag hade nått den

kylan tränger in överallt. rakt genom kläderna och ut i blodet, in i hjärnan, överallt. den följer t.om med in. överallt är denna ständiga jävla kylan. och den drar orken och lusten till allt ner till botten. skolan förstör allt lite extra också för den delen. snart jullov, skönt det. men vill ha sommar o kunna leva lite igen.

inte gjort mer än att vara i skolan och legat hemma och halvsovit i soffan. men det är så livet ser ut just nu för mig. inte det mest intressanta, ne jag vet.
men igår iallafall, efter skolan, åkte jag hem till anton med honom. en väldigt mysig dag. vi t.ex bakade pepparkakor, jättefina blev dom, haha. gillar verkligen o va med han ♥
två av våra fina pepparkakor :)
i helgen är det lan på skolan, ganska gött ändå. ska stå i cafét. det är hela helgen, kommer vara död på måndag, hehe.
nu ska jag göra lite läxor eller så. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Line

re: Åh, tack så jättemycket! : D

2010-12-16 @ 20:19:25
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: evelina

re: aw, tack!



ja, väääldigt stor skillnad. kommer nog vara rätt stor skillnad på kärlek nu och när man blir äldre också.

2010-12-16 @ 21:55:36
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0