FÅ MIG AV DEN HÄR JÄVLA GATAN, HAR STÅTT I REGNET SÅ LÄNGE ATT JAG BÖRJAT KRYMPA.

söndag:
måndag:
idag, tisdag:

helt ärligt hatar jag detta att skriva om mina dagar, så jag skiter i att skriva om dom dagarna jag missat att skriva på.men jag har iallafall hittat på lite saker, och söndagen blev inte som jag hade skrivit.men skitsamma för vad fan är meningen allvarligt talat? och vem bryr sig om vad jag gör på dagarna? är det inte lite mer intima saker man egentligen vill läsa om? jag vet ju att det är det egentligen, jag vet ju att det är det folk vill läsa om. man jag vågar aldrig. jag vågar inte skriva som jag känner vissa dagar. men jag ska väl försöka så mycket som det går iallafall.
sånt som kan få en lite gladare om man sitter själv på sitt rum i denna vinter depression som jag antar att ganska många faktiskt går igenom såhär på vinter.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0