VI VAR SÅ DUMMA DÅ, ATT VI LÅTSADES FÖRSTÅ

sitter i min nya tröja, som är fin, som jag köpte igår på lager, och fryser, och fin musik åker in i mina öron.
jag vill bara säga det att jag hade en väldigt trevlig dag igår med min familj.hittade lite trevligt. på kvällen kom anton. bäst hela bunten♥
idag hade jag kul med sarah pontus och victor. vi skrattade en del,en hel del♥
jag känner fortfarande inte mycket till julkänsla, även att det är julafton redan nästa vecka, och även att vi julstädade till julmusik på hemkunskapen. ingen julkänsla alls. så jag hade tänkt mig att jag ska kolla igenom alla 13 julkalenders avsnitt som gått nu samtidigt som jag dricker varm choklad och äter skumtomtar. det lär väl bli lite mysigt. 
jag vill möblera om i mitt rum, till något väldigt mysigt. jag vill få sängen mot en vägg igen. och alldeles jämte vill jag ha datorn, så jag kan sitta i sängen. har tyvärr ingen bärbar dator. :( 
hejdå


jag tänker på dig, jag kan inte leva utan dig. det är väl det dom säger, i sångerna dom sjunger. jag hör dom varje dag,o jag sjunger dom varje jävla natt. drömmer att du ler o vi, men här bor jag, bara jag. jag är ensam, jag är inte stark.

Kommentarer
Postat av: evelina

re: tack finis. vet inte om plågande är så bra dock, men antar att mina texter är lite så, heh. men tack!



det är det pojkar gör när kärleken dör <3

2010-12-13 @ 16:42:38
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0