YOU CAN FIND ME ON A TABLE FULL OF VODKA AND TEQUILA

är lite glad just nu, eller ganska väldigt glad. köpte en kamera idag! en kompakt systemkamera, samsung. ska ha hemma den på prov, uppnår den inte kraven får jag pengarna tillbaka. verkar vara bra o så, håller på o sitter o läser en manual på 120 sidor, o skriver ner det jag än så länge vill veta, kommer ta tid. haha.
har haft en mycket bra jul, fått fina julklappar o så :)
bland annat en resa till egypten med familjen i april!!! :D:D
senare sen kommer nog anton hit så sover han här, om jag fattat rätt, hehee :)
ska nog in på mellandagsrean innan allt är slut, gick aldrig in på a6 idag, orkade bara köpa kameran, hehe.
lovar att det kommer upp några julbilder senare eller nått
förövrigt så har jag på mig en halsduk som min farmor har stickat som jag fick i julklapp av henne, o ringen jag har på mig fick jag av hanna :)

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0