godmorgon, söndag idag o det ligger flera ton med snö ute. jag var ute o skottade fram studsmattan igår kväll.
jäklar va mycket snö det var på den! såg ut som en tårta :)
när man sitter här inne o kollar ut tycker jag bara att det är fint ute ändå. men när man är där ute tycker jag heeelt annorlunda. då är det bara besvärligt o jobbigt o kallt!
idag ska jag inte göra något alls känner jag, förutom att duscha o städa mitt rum.
melodifestivalen igår ju :D dom bästa var Darin o dom där rocktjejerna som sjöng Heaven or Hell. tycker dom två bidragen skulle gått direkt till final. men heaven or hell gick ju till andra chansen iallafall, vilket dom därifrån borde gå till final enligt mig. o gött att darin gick direkt till final! sverige har lite hjärna ändå ;)
puss

Kommentarer
Postat av: felixx

ofta ni har framme studsmattan när det är vinter... :P

2010-02-21 @ 16:17:11
Postat av: manda

hahaha ja, vi glömde faktiskt ta bort den denna vintern....

2010-02-21 @ 16:24:43

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0