↓↑


jag är trött o seg som bara den. idag är det melodifestivalen. jag o sarah kommer antagligen smsa våra åsikter till varandra. jag vill ha mat. nuuuu. men jag vill ha godis också. och en ny telefon, för det behövs verkligen. jag och sarah drygar oss på msn. det är mycket trevligt. hon får mig att skratta. hihihi.
nu bytte jag låt o jag känner att ingen kommer tycka att detta inlägg är särskilt roligt. men det tycker jag ska ni veta. innan idag var jag tråkig o deppig. nu är jag ganska glad igen.
ikväll ska jag försöka att inte äta för mycket godis. som varje fredag o lördag. så jag mår illa menar jag. det gjorde jag igår.det var inte gott. usch. måste sluta med det. nu måste jag verkligen kissa. så jag slutar skriva detta roliga till er nu. tiiiiihihi.
roligaste meningen idag är ändå "så dä kan tee säh döh!"  hahahaha


Kommentarer
Postat av: victor H

gud va du e lam -.-

2010-02-27 @ 21:42:34
Postat av: sarah

hahahhaha :)

2010-02-28 @ 11:31:26
URL: http://sarahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0