mmmmm

Vad gjorde du igår?: var med dennis
Har du ett eget rum?: yes
Tycker du om stjärnor?: jodå
Vad ser du om du tittar bakom dig?: en vägg, ligger i sängen alltså
Gillar du att baka?: ibland så


Hur många kontakter har du på bdb?: vet inte, inte inloggad o vill inte logga in heller
Har du varit inne på snyggast.se? hahaha ja
Älskar du någon just nu?: ja, himla många
Vad åt du senast: mat
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: be se yror jahg unte :)
Finns det någon du hatar?: japp!
Har du druckit?: oj,råkade nog missa denna frågan.
Har du varit otrogen?: nej
Vad ska du göra i helgen?: sova eller nått trevligt
Vill du dö?: ibland
Har du någon gång ägt en plastros?: nee, hahaha
Tycker du om att teckna?: njaej
Har du ljugit?: tyvärr ja
Vad vill du bli när du blir stor?: något bra
Har du tittat på melodifestivalen? alltid :j
I så fall, vem hejade du på?: ingen faktiskt,
Gillar du mat?: ja, om de är god mat o om jag är hungrig
Hur lång är du?: 165,5 cm
Har du hål i öronen?: ja, men inga örhängen
Hur mycket är klockan?: 19:34
Har du en tjej/kille?: aaa
Har du något slags nitarmband?: haha nej
Är din säng bäddad?: nee
Vad är ditt smeknamn?: byman o mana
Hur många bilddagböcker har du haft?: 1
Vad är din dröm just nu?: att kunna kolla på mig själv utan att känna hat
Varför gör du den här saken?: för jag har inget annat att göra
Har du en teve i huset?: jao, flera t.o.m
Vilken är bästa låten just nu? så himla många bästa låtar finns det ju..
Har du blivit sviken?: antar det
Har du varit olyckligt kär? vet ärligt inte riktigt
Tänker du göra klart det här testet?: ´jaaa,
Största sorg just nu?: mig själv
Största glädje just nu?: lov typ..
Vem skulle du dö för?: flera stycken
Vilken är din favoritfilm?: i taket lyser stjärnorna
Den starkaste du vet? psykist eller fysiskt? psykiskt är det nog ändå sarah eller mina systrar.
Vad är det snyggaste på dig?: finns inget snyggt på ´mig
Hur mycket är klockan nu då?: 19:39
Brukar du göra smileys?: nja
Hur många palestina-sjalar äger du? ingen, tycker dom är fula
Vad hatar du mest?: mig själv,sjukdomar, falska jävlar! 
Har du på dig för kläder nu?: leggins o pappa t-shirt!<3<3
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: jaa :C
Vill du gråta?: känns så
Fryser du ofta?: ja
Tycker du att du är söt?:aldrig
Äger du en papperskorg?: alla äger en antar jag
Har du ett landställe?: va? nee..?
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: fortsätta sega
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: inte riktig kärlek vid första ögonkastet nej, men förälskelse vid första ögonkastet, o ja era smarthuven, det är skillnad.
Har du en morgonrock ?: ja
Vem litar du mest på?: sarah

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0