DAGENS - för jag har så extremt tråkigt!

Dagens

Humör: seg, förvirrad
Plus: facebook o musikik
Minus: inte haft ett skit att göra
Kläder: underkläder mjukisbyxor stor t-shirt
Frisyr: nersläppt ofixat
Planer: för kvällen: musik o sova!
Dagens drog: musik
Dagens måste: ingenting
Saknad: umgänge!
Önskan: fått åka till stan o köpa kläder
Ser fram emot: morgondagen, hoppas på en lite trevligare dag då
Person: dennus
Parfym: ingen
Mat: tjock
Låt: det är det pojkar gör när kärleken dör
Prat ämnen:  mig på ett ungefär

Tråkigaste: att jag har utegångsförbud, eeehe


så jävla seg dag.. trött på den. skönt att den är slut snart! fast faktiskt fått mig ett gott skadeglädjesskratt nu ikväll ändå. pappa o petra vällte först ut godisskålen, så de kom socker o salt korn i hela soffan. pappa skulle dammsuga det, tittade såklart inte vad som var bakom sig,så oj pang, han råkade vända sig om o ölglaset flög i mattan, hahahaha!
oj så kissenödig jag blev ): orkar inte resa på mig ju.. men men! det är nu jag avslutar detta nlägget o snart flyger in på toaletten för att inte kissa på mig. hoppas ni haft en trevlig kväll! godnatt säger jag väl då.

Kommentarer
Postat av: victor H.

vafan här är du ledig så gördu inget....

låter som en victor-dag för mig ;)



haha tabba att det med ölen !!!

2010-01-17 @ 19:59:17

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0