här ska det egentligen stå något fint citat eller en fin mening eller liknande. men kommer inte på någon just nu.

vet aldrig riktigt hur jag ska börja ett inlägg o det tar alltid ett bra tag innan jag kommer på rubriken. det är lite jobbigt faktiskt. det är ju tråkigt att alltid börja ett inlägg med "hej bloggen"  "hej bloggläsare"  "hejsan" haha jag menar, det suger ju. jag har problem.
kvart över 5 kommer dennis till mig, trevligt trevligt. det gör min dag lite sådär. saknar bästis som är i motala, :(
uppdatering ikväll, puss!


Kommentarer
Postat av: jonte

heej amanda!:)<3

2010-01-03 @ 15:31:31
Postat av: Anonym

hej jonte!:)<3

2010-01-04 @ 14:05:30
URL: http://tevebord.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0