hold your head up high

hann inte blogga igår, men mycket trevlig dag allafall. skolan var faktiskt trevlig. istället för eget arbete gick våran klass o åkte stjärtlapp i pulkabacken, isbacke, riktigt kul! o sen hade jag inga skor på mig i skolan,för mina var dygnsura. då blir mansjälvklart utdragen i snön, o rullad i snön, hahaha, trevligt trevligt. efter skolan så gick jag hem o bytte om, sen tog jag o sarah 15.15 bussen till lisa. så kvällen spenderades hos lisa o utomhus med sarah jonathan dennis felix victor pontus ebba o lisa då! tog 22.22 hem, gick typ o la mig på direkten.mmycket trevlig kväll!:)

kunde typ inte somna inatt, somnade runt två. vaknade sju, vaknade nio, vaknade halv elva, då gick jag upp, kunde inte äta frukost som vanligt, så satt o pratade med pappa o drack oboy (:
ska nog va med dennis idag♥
puss!

Kommentarer
Postat av: pontus

ska inte dennis till sin pappa?:O

2010-01-09 @ 12:28:54
Postat av: jjeeennnaaaa

fin bild :)<3

2010-01-09 @ 12:55:50
URL: http://jennifermatei.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0