I party like a rockstar

blogg.se lagom segt..?
sitter o lyssnar på musik,äter makaroner o dricker juice! livet (y)  är peppad på något, men vet inte vad. är väldigt glad just nu iallafall,vart det stora delar av dagen. sånt är ju trevligt. skulle gärna vilja va med några stycken idag, men mitt utegångsförbud tar inte slut förens på typ lördag. imorn med andra ord. hahaha
börjar bli rastlös.
kände efter lite nu... o...... fan va kallt det är. hahahaha, seg humor.
ha en bra fredag, puss!
lite mobbad bild

Kommentarer
Postat av: victor H

lite mobbad :O fan den mobbigaste jag sett på länge....

hahah ååå va jag är rolig....



fan tagga till lördag !!!! :D

2010-01-22 @ 17:49:40
Postat av: Anonym

victor: du är jätterolig, verkligen.jag skrattar högt.. :o



jaaa fan!!!:D

2010-01-22 @ 20:01:59
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar tills imån beby(L)

2010-01-22 @ 23:06:08

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0