MÅÅÅÅÅÅÅÅNDAG

skola mellan 09:10 till 13:40, gillar ju vårat schema på måndag, så himla slappt. det är grejer det! sarah o jag tog 13:45 bussen till stan, gick runt där o mestadels väntade på lisa som kom med 15:15 bussen. gick en stund på stan, sen åkte vi upp till a6. gick på en toa som det var blått ljus på, det var riktigt störande.
hem fick jag med mig ett par gråa cheap monday jeans. älska cheap monday! (dock tog det ju sin lilla tid att hitta några som faktiskt passade. hatar min konstiga kroppsform..) en blommig shorta, blommiga skor (blommigt är grejen) en bh, två tshirtar (en till mig o en till pappi) ett puder, o två pieces trosor. nöjd med dagens, dock har jag typ inga pengar kvar. haha nice!'
kan inte lägga upp bilder nu, då blir min pappa en arg pappa, för han spelar cs o då blir  han utkörd o blablabla hehe............. :(

Kommentarer
Postat av: Victor H

Hahahahahahaha fyfan......

2010-01-27 @ 09:08:41
Postat av: ·• J j j o o o s s s a a a n •·

asså på din outfit bild, det kanske låter lite konstigt men du har fin kropp :)<3

2010-01-30 @ 11:54:22
URL: http://radiobilar.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0