MAJ 2008 - DECEMBER 2009

MAJ 2008
var ju inte så jävla snygg, naturliga hårfärgen o klädseln var rent ut sagt hemsk! jag fyllde år, fick en kamera i present o älskade den! var väldigt mycket med angelica o jag rent av bodde väl på studsmattan, haha!


JUNI 2008
jag fortsstte mitt liv med min lilla fula konstiga hårfärg, hade ofta min jeanskjol på mig o hade alltid min lugg uppsatt. hade fortfarande ingen bra stil när det gäller kläder, antar att jag var en hyffsat blyg person då. träffade älskade meliha för första gången,var väldigt glad över det! jag sarah tilda o angelica startade våran vänskap som vi fyra
        

JULI 2008
vågade mig på att färga mitt hår snäppet blondare, så det var vad jag gjorde. antar att det inte var något speciellt alls denna månaden.


AUGUSTI 2008
jag gick mycket i tunikor. såg helt random ut.mitt intresse för fotografering växte.
tror jag började sminka mig denna månaden, eller ja, lite mascara inget mer, haha



SEPTEMBER 2008
väldigt blandad stil där,fortfarande blond o jag gillade det. dock var min klädstil upp o ner! mitt intresse för foto blev ännu större, vatten var jag mest intresserad av!


OKTOBER 2008
mitt hår gick ju igenom en resa, började med det stora tupperade håret o jag tyckte om det så mycket! började gilla james blunt o lyssnade på han ständigt. fotade hösten väldigt mycket.
hängde mycket i örserum med sarah! vi hade skaffat oss umgänge där, o jag även en pojkvänn, en väldigt kortvarig sådan!tog slut samma månad tror jag,

NOVEMBER 2008
någon konstig stil började arta sig, fortfarandde det väldigt stora tupperade håret, hade alltid sjal på mig! fotograferingen övergick till eld! jag träffade meliha för andra gången o va mycket glad över det!

DECEMBER 2008
jag mådde bra denna månaden,min klass började bli en ända stor grupp o snön kom, så det blev väldig mycket snö fotografering!mitt stora hår gick ner o jag gick istället mycket i toffs!
(jag i toffs o sjal, alltid sjal..)

JANUARI 2009
hyffsat glad denna månaden också, var väldigt osocial på bdb o sattsade mer på bloggen istället! fotade kärlekssaker, texter hjärtan o allt annat!

FEBRUARI 2009
fortsatte mitt blonda liv med mina sjalar! umgicks mycket med sarah denna månaden!

MARS 2009
sydde mig kjolar i slöjden som jag tyckte om väldigt mycket! jag klippte av mig mitt hår. jag o sarah startade vårat sociala liv uppe i kaxholmen! hade även en trevlig dag i jkpg, bad o bowling med alla sexor!

APRIL 2009
jag skaffade mig en pojkvän o mådde bra över det! o var väldigt glad, våren började komma. fotningen gick konstigt nog åt det ledsnare o känsligare hållet, det var utsuddade texter o annat.

MAJ 2009
jag fyllde år, spenderade dom flesta dagarna uppe i kaxholmen med pojkvännen felix, sarah o pontus!
var väldigt nöjd över mitt korta hår, o försökte skaffa mig en egen stil, haha! inte mycket tid till fotning.
 pontus får symbolisera kaxholmen!

JUNI 2009 
skolavslutning,var ledsen för det. grillade med sarah o evelina! umgick mycket med vänner. blev brunett tillsammans med sarah!

JULI 2009
var mycket med angelica sarah o evelina på tivolit. vi hade väldigt trevligt! mitt hår började bli grönt, de blektes i solen. väldigt fult! jag hade en trevlig månad full med dagar med mina vänner!

AUGUSTI 2009
var i motala med sarah, började sjuan, riktigt nervöst, men så kul månad jag hade med dom alla! i slutet av augusti var nog då jag började skaffa mig lite stil!

SEPTEMBER 2009
färgade mitt hår till en annorlunda färg,vilket gick ut till brunt väldigt snabbt. hade trevliga kvällar med sarah, john,evelina o fler!

OKTOBER 2009
hade dock en tid jag hade data o utegångsförbud, inte kul!mitt hår började brunt, o sedan lila! händelsefull månad, mådde dåligt o grät mycket, pratade mycket med min familj om hur jag mådde, dom var till stort stöd. ville bara umgås med sarah,o det var ungefär vad jag gjorde också! sov hos henne en hel helg. kände då hur mycket jag verkligen behöver henne i mitt liv!fotade mycket naturbilder!

NOVEMBER 2009
min egna lilla stil fortsatte utseendemessigt, började bli kallad för emo i skolan av mina kompisar, hahaha! började må bättre o återställa mig efter oktobermånaden, fotningen började flytigt igen o fotade mycket glasbitar o sånna saker!

DECEMBER 2009

mitt hår blev brunt, efter en ganska lång lilaröd period! skaffade lugg, gick modevisning. umgicks mycket med lisa o sarah! tog slut mellan mig o felix. händelserik månad, mådde bra - mådde dålig, mådde dåligt, mådde bra. jo det var upp&ner ständigt. mot slutet blev det bättre!
SARAH FRÅN MODEVISNINGEN!


Kommentarer
Postat av: sarah

vi två genom allt älskling<3

2010-01-06 @ 14:18:31
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/
Postat av: josefin

du är väldigt söt.



finns för dej.<3

2010-01-06 @ 16:54:42
URL: http://ggunnarsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

så sööt!!! <3

2010-01-06 @ 19:13:54
URL: http://jennifermatei.blogg.se/
Postat av: angelica

jag saknar dig amanda, när vi va..

vi hade så jälva roligt & allt, vi va

väldigt ofta, saknar det.

jag älskar dig(L)

2010-01-06 @ 21:29:20
URL: http://angeeliicaaaa.blogg.se/
Postat av: Nadine

Mycket roligt att läsa hur du har förändrats genom åren. Men en sak saknar jag, du och jag har inte träffats :/ <3

det tycker jag att vi ska göra 2010 (L)

2010-01-11 @ 00:54:39
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: ludde pudde :)

Detta var ju väldigt länge sen du la upp detta inlägget, men ja undrar mår du bättre nu?<3



Och vad var det du gjorde nu igen så du fick utegångsförbud?;)

2010-11-03 @ 15:53:03
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0