Now i'm standing on a rooftop ready to fall

vet inte varför riktigt, men har gråtit som in i helsike inatt alltså. vaknat av att jag gråtit så jag knappt kunnat andas flera gånger, kommer bara ihåg att det var mardrömmar, som kändes så verkliga på nått sätt.
solen är framme idag iallafall, antar att det inte är mycket varmare iallafall.. riktigt mycket snö är det iallafall. vi skulle egentligen va några stycken idag, men det blir inte så för sarah åkte till motala.. :(
ska försöka göra klart min matteläxa idag, o kanske börja på nästa veckas matteläxa också, så jag har lite mattefritt iallafall, har ju engelska prov på onsdag, o sen vecka 6 har jag spanska prov. jippie!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0