nyårsafton!

kvällen började med att dennis kom till mig kvart över fem, så va vi och klockan sju kom också sarah till mig, då vi 3 va till dennis buss gick kvart över 8. kvällen fortsatte med att jag och sarah var själva hemma hos mig. vi var fula och lama som alltid. vi gjorde pizza, blev lite bränd.. haha. pratade och lyssnade på musik och bara hade allmänt kul, kollade på en film vi egentligen inte kollade på. skrek från min altan på tolvslaget "GOTT NYTT ÅR!!!" till hela mitt grannskap. trevligt.
mycket trevlig nyårsafton! tack♥
 min altan dörr hade frusit fast så vi fick ta fönstervägen!

jaa.. jag kan inte fota raketer med min kamera, sååå stå ut med dåliga bilder!


Kommentarer
Postat av: Kajzaah :)

meen ammanda kunde inte undgå att sägaa att du hade lite fail på en bild där du visar bh ;)<3



2010-01-01 @ 17:32:42
URL: http://tjockrosabrud.blogg.se/
Postat av: sarah

men kajza det behöver inte va f-a-i-l det kan bara va ett misstag också, och Hon visar inte, utan den Syns. :P



älskar dig mest. bästavän <3

2010-01-02 @ 10:19:40
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0