söndag!


Ligger i soffan o kollar på Livet enligt rosa med syster petra! mamma o pappa har åkt till varberg,dom ska på spa. det förtjänar dom tycker jag, dom kommer hem imorn, så vi är själva tills dess! :)
jag är sjukt spänd o nyfiken över hur detta året kommer bli, jag tänker på det väldigt ofta. hur det kommer bli, hur jag kommer må, kommer jag förlora eller vinna folk? det finns många frågor jag ställer mig om detta året, men jag får försöka hålla mig o se hur det blir! hoppas det blir bra iallafall ;]
hörs senare, puss!
p.s funderar helt ärligt på att bli blond igen? fast snäppet blondare än jag var förr. hmm..?

Kommentarer
Postat av: Dennis<3

Älskling finns(L)

2010-01-17 @ 15:09:27
Postat av: Nadine

Fin Fin bild <3

2010-01-17 @ 17:52:37
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: victor H

jaaa föfan bli blond igen :D



annars kul blogg!!!!!

2010-01-17 @ 19:55:29
Postat av: victor H

jaaa föfan bli blond igen :D



kul blogg!!!!!

2010-01-17 @ 19:56:03

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0