söööndag

trevlig eftermiddag o kväll med dennis igår!♥ han tog 23.00 bussen hem,  jag gick typ o la mig på direkten, va så trött. o runt två inatt rammlade jag ur min säng. hahaha började faktiskt skratta åt mig själv. trotts tröttheten o aggrisionen.

idag har jag lite måsten faktiskt. jag måte göra klart mitt so grej, måste göra lite matteläxa, jag måste ut o gå.(kanske får jag med mig sarah?) jag måste städa mitt rum, o jag måste repetera allt i no'n till provet som är på onsdag. önska mig lycka till på ett ungefär. hoppas på att inte på ig som förra gången, hehe.
borde kanske börja röra på mig nu då? kan ju börja med frukost, o sen lite läxor osv.
posshaj!
 bilden har ni sett.ska förmodligen ta lite bilder idag, gör jag det så kommer dom upp här!


Kommentarer
Postat av: dennis<3

MISSS YOU!(L)

2010-01-24 @ 13:56:04

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0