20:05; 'den vackraste stunden i livet, var den när du kom'









okej. tråkigaste dagen jag haft på länge tror jag. gjort massa tråkigt jobb. somnat i solen. vilket var väldigt skönt faktiskt. vart på vårdcentralen pga äckliga utslag. får se om det är svinkoppor igen. då dör jag nog. precis som jag gör av denna uttråkningen jag lider igenom. men imorgon åker jag till lisa. henne har jag inte träffat på länge. mysigt att få vara med henne igen.
jag sitter och lyssnar på kent's nya album. fina låtar. min favorit är "varje gång du möter min blick". den är fin, och den passar till en fin person.
jag blir lite arg. för mitt saltvatten spray jag köpte. h&m's egna dock. suger lite faktiskt. det fungerar väldigt dåligt. tröttsamt.
okej hejdå va.


Kommentarer
Postat av: evelina

re: airplanes - bob ft. hayley williams :)



jag tycker h&m's saltvattenspray är rätt bra, eller, har inte prövat någon annan, så har egentligen inget att jämföra med men ah, haha.

2010-07-06 @ 14:34:35
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina bilder :)

2010-07-07 @ 00:30:53
URL: http://josefinaxeelsson.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0