14:35; även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur'

hjärta 
tryck på "hjärta" fina låtar jaooo!

så jäkla trött är jag. när jag var med anton igår så sov vi typ hela tiden. jag var så trött att jag mummlade om konstiga saker som att någon tjock jävel hade ätit upp mina fingerknäckningar. mina tankar var på nått sätt på chips. det blev några såna konstiga osammanhängande saker. det var fint väder, men vi var för trötta för att vara i solen. o vi dog lite. o jag kommer sakna han nu när han åker idag någonstans långt ifrån mig i en vecka. och dagen innan han kommer hem åker jag antagligen till motala med sarah. niiice

känns som en meningslös lördag faktiskt. väldigt meningslös för att vara 100% ärlig.


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0