18:45; ' there's hope for the hopeless'

hallåååå. sitter vid min bärbara. vilket resulterar noo bilder. men min midsommar var bra, ingen speciell så egentligen. firades med mestadels sarah men även kevin,anton o robin också! o sen in till mina grannar där det vara massa trevligt folk o mat, glass, bad, skitgubbe o skratt!
dagen efter, alltså i lördags, igår kan man också säga, midsommardagen kan man ju också använda, var jag i vilket fall med anton, vi badade o var bara allmänt lama.
idag har jag klippt gräset, klagat, svettats (!!!!), badat,solat,bränt mig som in i fan, lidit igenom en dusch, ätit som bara den,o helt enkelt bara slappat i solen hela dagen ungefär! jag är kräftan number 2, pappa är number 1! fast...bruna lär vi ju bli o det är ju ganska så skeetnice!
lite saker har jag väl planerat för veckan faktiskt, veckan lär bli ganska go. men det kommer bilder istället för att jag ska sitta här o skriva allt så får ni se istället!

egentligen skulle jag ha lite bilder här. hehehe. men palla stationär dator vaaa.

det finns alltid någon -tro det eller ej- som bara vill lyssna o bara vill finnas för dig♥


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0